• Contact
  • Verlanglijstje
  • Winkelwagen ()
    • Ontbreekt er iets in uw winkelwagen? Log in om uw winkelwagen van uw laatste bezoek te bekijken.
    • Alles bij elkaar:
    • Winkelwagen bekijken

Retourneren

Het is moeilijk om op voorhand in te schatten hoe een meubelstuk uiteindelijk past bij de inrichting van je woning. Je wilt graag het risico vermijden dat iets niet mooi staat bij de rest.
Mocht je niet tevreden zijn over een bestelling, kun je het afhankelijk van de afmetingen aan ons retourneren of laten ophalen. Om je over de individuele mogelijkheden van een retour te laten informeren, helpt de klantenservice je graag verder.

Alle voordelen op een rij:

  • 30 dagen gratis retourrecht
  • gratis retourneren
  • gemakkelijke en snelle afwikkeling

30 dagen retourrecht

Gemakkelijke en snelle afwikkeling – je checklist voor de retourverzending:
bild 2
1. Controleer bij aflevering de bestelling op eventuele transportschade
bild 2
2. Neem contact op met de klantenservice
bild 2
3. Retour per pakketdienst of transporteur is afhankelijk van de afmetingen van het product

1. Controleren bij aflevering

Controleer de bestelling bij aflevering op eventuele transportschade. In het geval dat je aan de verpakking tekens ziet die op een mogelijke transportschade duiden, kun je voor de zekerheid een aantekening op het transport formulier maken en contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen je graag verder bij het oplossen van eventuele problemen.

2. Contact met de klantenservice

Zo neem je contact op met onze klantenservice:
Telefoon NL: 0900-277 0 277 (openingstijden: Ma-Vr: 9-18)
E-mail: service@fashionforhome.nl

Wil je een artikel retour zenden of laten ophalen? Onze klantenservice regelt dit snel en ongecompliceerd. En met ons 30 dagen retourrecht is dit helemaal gratis.

3. Verzending afhankelijk van de productgrootte

Producten per pakketdienst: Voor bestellingen die je ons als pakket kunt terugsturen, stuurt onze klantenservice je een retourlabel op. Hiermee geef je het pakket gratis af bij het postkantoor. Pakketten met een iets groter formaat kunnen in overleg met de klantenservice ook afgehaald worden.

Grote producten: Bestellingen van groot formaat zoals banken of bedden levert onze meubeltransporteur bij jou af. Onze klantenservice regelt graag een eventuele retourzending voor je. Grote producten worden bij je thuis opgehaald. Dit hoef je dus niet zelf met een transporteur te regelen.

Nadat een retour bij ons is aangekomen en gecontroleerd, betalen wij het aankoopbedrag aan je terug. Wij houden je tijdens het retour proces op de hoogte per e-mail. Let er wel op dat volledige terugbetaling alleen mogelijk is als het product in de originele staat aangeleverd wordt. Bij grotere producten die door een transporteur geleverd worden, dien je de retour afhalingen onverpakt te laten, zodat de transporteur eventuele oneffenheden kan noteren. We kunnen een bestelling alleen terugbetalen als de producten onverpakt en in de originele staat terugkomen.

Het 30 dagen gratis retourrecht en de genoemde voorwaarden hebben geen invloed op het wettelijke 14 dagen recht van teruggave.
Meer over het retourrecht