• Contact
  • Verlanglijstje
  • Winkelwagen ()
    • Ontbreekt er iets in uw winkelwagen? Log in om uw winkelwagen van uw laatste bezoek te bekijken.
    • Alles bij elkaar:
    • Winkelwagen bekijken

*Vanaf een bestelwaarde van €75,-

Hoe u een product bestelt in onze webwinkel, leest u hieronder. U kunt op www.FASHIONFORHOME.nl alleen rekening- en leveradressen opgeven in Nederland. Bij vragen over levering naar België of andere vragen over uw bestelling, staat onze klantenservice u graag te woord.

Zo bestelt u bij FASHION FOR HOME

  • In de winkelwagen leggen
  • Naar de kassa
  • Gegevens invullen
  • Bestelling controleren
  • Betaalwijze kiezen
  • Bestelling bevestigen



1. Productpagina: kies op de productpagina de optie 'in wink ... Meer informatie

Verzendkosten

FASHION FOR HOME bezorgt gratis vanaf een bestelwaarde van €75. Bij bestellingen met een bestelwaarde van minder dan €75 brengen wij verzendkosten in rekening ter hoogte van €7,50 per bestelling. Wilt u een bestelling op een eiland bezorgd hebben, neem dan contact op met onze klantenservice

Levertijden

Wij willen mooie meubels tegen een goede prijs/kwaliteitsverhouding aanbieden. Dit is dan ook de reden dat wij pas met de productie beginnen, nadat het product besteld is. De verzendklaartijd ligt tussen de 8 en 14 weken. Afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling kunnen wij de producten soms al op een veel vroeger tijdstip bezorgen. Onze bestsellers worden doorlopend geproduceerd en zijn daarom ook op kortere termijn leverbaar.

Achtergrond: De productie van een meubel duurt van begin tot de kwaliteitscontrole aan het einde ongeveer 15-45 dagen. Om kosten te besparen, verschepen wij uw bestelling gelijktijdig met bestellingen van andere klanten. Het kan vervolgens 15-45 dagen duren voordat de producten in ons overslagmagazijn zijn aangekomen. Hoe lang de levertijd van een bepaald artikel is, wordt vermeld op de productpagina´s en wordt bovendien na betaling per e-mail bevestigd. Tot slot hebben onze logistieke partners 6-10 werkdagen nodig om het artikel bij u thuis te bezorgen. De actuele status van uw bestelling ontneemt u uit uw account.

Kleinere producten (met inbegrip van zitzakken) worden verzonden per pakketdienst. U ontvangt binnen twee weken een e-mail met een trackingnummer van uw pakket. Zo kunt u de status van uw pakket volgen. De pakketdienst meldt niet van tevoren wanneer zij langs zullen komen. Indien u niet thuis bent laten zij (na 2 pogingen) een afhaalbriefje achter waarmee u langs een afhaalpunt kunt gaan. Producten die niet per pakketdienst verzonden worden zoals banken, of kasten worden geleverd door een specialist in meubeltransport. Zij nemen enkele dagen voor aflevering telefonisch contact met u op om een afspraak te maken over de bezorging.

Informatie over de status van uw bestelling

Via e-mail informeren we u over de huidige status van uw bestelling. We houden u op de hoogte van het hele proces, van bestelling tot levering, hiervoor gebruiken we de volgende status updates:

In productie - uw artikel wordt geproduceerd. Deze tijd bedraagt gemiddeld drie tot zes weken.

Opvulling - (alleen bij zitzakken) De zitzak die u heeft besteld is nu in opvulling. Deze fase kan tot 14 dagen duren.

Transport voorbereiden - uw artikel is geproduceerd, heeft een kwaliteitscontrole ondergaan en wacht nu op verscheping in ons internationale distributiecentrum. Dit kan tot 2 weken duren.

In transit - uw artikel is op weg naar ons overslagmagazijn. Sommige artikelen worden per schip vervoerd vanuit Azië. Hierdoor kunnen de afhandelings- en douaneformaliteiten tot 4 weken duren.

Depot - uw artikel bevindt zich in ons overslagmagazijn en wordt binnenkort verstuurd. Het transportbedrijf neemt contact met u op om een afspraak te maken voor bezorging.

Levering voorbereiden - de opdracht om uw artikel te versturen ligt bij onze logistiekpartner. Het artikel wordt binnen 2-5 dagen dagen verstuurd.

Verstuurd - onze logistiekpartner heeft ons medegedeeld dat het artikel verstuurd is. U wordt binnen 5 a 10 werkdagen gebeld door onze transporteur voor een afleverafspraak. Bij artikelen die per post verstuurd worden, wordt geen afspraak gemaakt. Heeft u na een week nog niets ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgd - wij hebben van het logistiek bedrijf bericht ontvangen dat het artikel aan uw adres bezorgd is.

Notitie bij bestelstatus - door veranderingen of annuleringen kan het zijn dat uw bestelling naar een andere fase in het bestelprocess springt. Een artikel kan een fase in de bestelling overslaan of teruggaan.

Mochten we de maximale levertijd door onvoorziene omstandigheden overschrijden, dan stellen we u daarvan direct op de hoogte. In dit geval heeft u het recht uw aankoop in te trekken. Meer hierover kunt u lezen in onze Algemene Voorwaarden.

Bezorging

De artikelen worden bezorgd op het afleveradres dat u aangeeft bij het bestellen. Wilt u een bestelling op een eiland bezorgd hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Wanneer u in het buitenland woont en geïnteresseerd bent in onze producten, neem dan ook contact op met onze klantenservice.

Producten die niet per pakketdienst verzonden worden zoals banken of kasten, worden geleverd door een specialist in meubeltransport. Zij nemen enkele dagen voor aflevering telefonisch contact met u op om een afspraak te maken over de bezorging. Onze transporteur levert via de trap niet hoger dan de 4e verdieping en het trappenhuis dient ruim genoeg te zijn om de pakketten te laten bezorgen. Bekijkt u voordat u bestelt of het trappenhuis groot genoeg is voor het pakket. Indien u twijfelt, kunt u de afmetingen van het pakket bij onze klantenservice opvragen. Als het trappenhuis niet groot genoeg is voor het pakket dient u zelf voor een verhuislift te zorgen. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.